V okviru študije je bila pripravljena in razvita metodologija za identifikacijo potreb prometnega sektorja in širitve mreže javno dostopne polnilne infrastrukture za električna vozila.
Pri tem so bili obrazloženi sledeči upoštevani parametri: poselitveni vzorec oz. gostota prebivalstva, prometni tokovi oz. povprečni dnevni promet (PDP), dostopnost območja (neposredna bližina kategoriziranih cest), število registriranih električnih vozil, predvidene projekcije električnih vozil v voznem parku, dostopnost elektroenergetskega omrežja (lokacije in oddaljenost od transformatorjev), interesne točke (POI) kot so atrakcije, avtobusne postaje, gradovi, zdravstvene ustanove, knjižnice, muzeji, naravni rezervati, parki, rekreacijske površine, športni centri, stadioni, bazeni, taksi postajališča, postajališča Slovenskih Železnic, gledališča in fakultete/univerze.
Za namen izvedbe naloge oz. razvoja metodologije je bilo vzpostavljeno GIS spletno orodje, s katerim je možno pregledovanje posameznih slojev, ki so bili za namen izvedbe projekta izbrani na podlagi zgoraj navedenih kriterijev. Orodje omogoča tako prostorsko in infrastrukturno analizo obstoječega stanja, kot tudi analizo lokacij in potencialov nadgradnje polnilne infrastrukture. V analizi obstoječe javne polnilne infrastrukture za EV je bil narejen pregled stanja po posameznih občinah. S primerjavo števila vozil in števila polnilnih postaj je bilo ugotovljeno, ali je polnilna infrastruktura trenutno zadostna. Glede na predhodno število električnih vozil v občinah je bila določena predvidena rast števila EV do leta 2030, ugotovljeno pa je bilo tudi, ali bo izpolnjen pogoj 10 EV/polnilno mesto. V kolikor pogoj ne bo izpolnjen, je bilo identificirano število še potrebnih polnilnih točk oziroma polnilnih postaj. Analiza je bila poleg obstoječega stanja (2022) narejena tudi za leta 2025, 2027 in 2030.
Pregled najnovejših projektov, s katerimi LUZ pripomore k boljši podobi in učinkovitejši rabi urbanega prostora