Izgradnja kolesarskih poti Medvode – Pirniče – Vikrče se je izvedla v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020 z namenom spodbujanja trajnostne multimodalne urbane mobilnosti in ustreznimi omilitvenimi prilagoditvenimi ukrepi. Z izvedbo tega projekta se zasleduje cilje, postavljene v Celostni prometni strategiji Občine Medvode.
Kolesarska pot se začne v Vikrčah, na meji z Mestno občino Ljubljana, preko obstoječe brvi za pešce in kolesarje, ki povezuje Medno in Vikrče. Pot se približa vasi Spodnje Pirniče, poteka mimo toplega vrelca Straža in se nadaljuje ali desno proti naselju Zgornje Pirniče ali naravnost proti naselju Verje. Kolesarska pot se nato spusti na spodnjo teraso ob reki Savi in jo prečka preko brvi čez Savo do središča Medvod. Namen projekta je bil izgradnja varne in urejene kolesarske povezave med zalednimi naselji Medvode, Verje, Zgornje Pirniče, Spodnje Pirniče in Vikrče z mestnim središčem Medvode.
Uredile so se kolesarske poti na obstoječih lokalnih cestah in makadamskih poteh v občini Medvode na območju naselij Vikrče, Spodnje Pirniče in Zgornje Pirniče v skupni dolžini preko 6 km. Večina kolesarskih povezav je bila zgrajena v obliki samostojne kolesarske poti, ki omogoča udobne, hitre in atraktivne povezave med naštetimi naselji. Zgrajena asfaltirana kolesarska pot je dvosmerna ter dovoljuje dostop kmetijski mehanizaciji zaradi obdelave zemljišč, saj je velik del poti zgrajen med polji. Krajši del poti je kolesar voden po obstoječih prometnicah skupaj z motornim prometom.
Projekt vključuje tudi izgradnjo nove brvi čez reko Savo v Medvodah. Le-ta je dolga 118,35 metrov z razponom 83,2 metra. Projekt je izveden v skladu z hidrološko hidravlični elaboratom, ki je bil naročen v sklopu projekta. Za izgradnjo brvi je bilo potrebno prestaviti plinovod in pridobiti gradbeno dovoljenje.
Na obravnavanem območju so se deloma preuredili obstoječi odseki kolesarskih poti ter z različnimi ukrepi izboljšali prometno varnost. Na delih odseka je bila izvedena celotna rekonstrukcija cestišča z zamenjavo celotnega spodnjega ustroja, višinsko korekcijo poteka, korekcijo prečnega profila ceste in ureditvijo cestnih priključkov. Na novo je urejena prometna signalizacija in odvodnjavanje.
Pregled najnovejših projektov, s katerimi LUZ pripomore k boljši podobi in učinkovitejši rabi urbanega prostora