Predmet projekta je ureditev križišča mestnih cest Verovškove ulice in Vodovodne ceste. Na obeh ulicah se uredi pasove za leve zavijalce. Poleg tega se na novo uredi dve bližnji avtobusni postajališči za mestni potniški promet. Uredi se tudi dvignjene prehode na Poti spominov in tovarištva. Sočasno se izvedeta tudi ureditev javne razsvetljave ter semaforizacije. Dela se izvajajo kot vzdrževalna dela v javno korist.
Verovškova ulica je zbirna mestna cesta v poslovno industrijskem predelu mesta. Urejeno ima dvosmerno vozišče širine 7 m. Ob cesti je urejen obojestranski drevored ter obojestranska skupna površina za kolesarje in pešce. Severno od križišča z Vodovodno cesto je ob Verovškovi urejena Pot spominov in tovarištva. Avtobusno postajališče, ki je na Verovškovi ulici pri križišču, je urejeno kot obračališče.
Začetna situacija
Pri podjetju LUZ, d.d. se Verovškova ulica križa z Vodovodno cesto. Križišče je semaforizirano, pasov za leve zavijalce pa predhodno ni imela urejenih. Vodovodna cesta ima dvosmerno vozišče širine do 7,5 m, ob njen pa poteka Pot spominov in tovarištva. Ob jutranji in popoldanski konici prihaja do zastojev na križišču.
Predvidene rešitve
Na križišču Verovškove in Vodovodne ceste se izvede pasove za leve zavijalce. Na Verovškovi se uredita tudi postajališči za mestni potniški promet na vozišču. Dolžina rekonstruiranega odseka Verovškove ulice znaša cca 200 m. Na Poti spominov in tovarištva se uredi pri treh priključkih dvignjene prehode zaradi višinskega zveznega poteka PST. Na novo se preplasti PST ob Verovškovi ulici. Na Vodovodni cesti se uredi nov priključek, za potrebe predvidenega poslovnega objekta. Uredi se dvignjen prehod PST preko vozišča. Dolžina rekonstruiranega odseka Vodovodne ceste znaša cca 107 m.
Na celotnem obravnavanem območju je predviden izris nove horizontalne prometne signalizacije. Vertikalna prometna signalizacija večinoma ostane ista, premaknejo se le stojna mesta, semaforizacija križišča Verovškova-Vodovodna pa se uredi na novo. Padavinske vode iz Verovškove ceste se bodo preko cestnih požiralnikov odvodnjavale delno v obstoječ mešani kanal, padavinske vode iz Vodovodne ceste pa v obstoječ meteorni kanal. Horizontalni in vertikalni tehnični elementi upoštevajo računsko hitrost 50 km/h.
Pregled najnovejših projektov, s katerimi LUZ pripomore k boljši podobi in učinkovitejši rabi urbanega prostora